آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

شهرزاد

امروز یادآوری کردی که اگه بخوای همه جوره کمک می کنی وهیچ وقت تنهام نمی ذاری...حتی اگه آن راه بیراهه وغیراصولی باشه...ای ول خیلی گلی....بازم نیازه که بگم چقدربه وجودت نیاز دارم....عاشقتم.

بدون عنوان

عموجون وقتی به عکست نگاه کردم دلم خیلی برات تنگ شد.کاش می دونستی که چقدر دوستت دارم.تقصیر کی بود؟سرنوشت ویا .....

بگذریم.....دلم برات تنگ شده،همین!

استاد تقلب

و چه راحت ضایع شد!آخه پسرخوب،به قول خودت استاد تقلب!!!بعد از سه سال  دانشگاه آمدن وقتی هنوز شیوه تقلب را یاد نگرفتی ..چرا تقلب می کنی!؟

مخلوق دو پا

بعضی از زندگی ها تراژدی غم انگیزی هستند که در هیچ داستانی یافت نمی شوند.بعضی از زندگی ها هم از چنان ریتم طنزی بهره برده اند که حتی در بهترین فیلمهای کمدی دنیا هم نمی تونی تماشا کنی.عجب قصه هایی خلق می کنندآدمها تو زندگی هاشون.هر کدام بهترین بازیگرای دنیا هستند که جلوی دوربین زندگی هنرنمایی می کنند.آدم گاهی اوقات تو کار خدا می می مونه با خلق این مخلوقات عجیب و غریب دوپا که اسمشون راهم بشر گذاشته.

وقتی رفتم کسی گریه اش نگرفت!

جلوی آی دی یاهو نوشته بودی روزی که رفتم کسی برام گریه نکرد...می خوام بگم اولا،تو عجب اراده ای داشتی و چه راحت از وطن و خانواده و دوستات دل کندی....دوم اینکه، حالا که فرسنگ ها دور شدی تازه یادت اومده که گریه های ما را ندیدی!!؟

البته حق داری آن شب تو فرودگاه اینقدر دوستات دورت کردندو تنهات نذاشتند که تو متوجه گریه کسی نشدی. حالا تنبل نکنه همین اول راه درسهات برات سنگینی کرد که یادت به گریه ما افتاد؟

ولی خودمونیما خوش بحالت...

فیتیله دولت تعطیله!

فیتیله هر روز تعطیله!فیتیله بانکها تعطیله!فیتیله مجلس تعطیله!فیتیله دولت تعطیله! 

سازمان ملل به کلیه ساکنان زمین پیشنهاد کرد،اگر چنانچه از کار زیاد خسته شده اید وبه استراحت مادام العمر نیاز داریدهر چه سریعتر برای دریافت اقامت دائم برای کشور آزاد!! ایران اقدام نمایید. البته گفتنی است که: فیتیله آزادی هم تعطیله!

اشتباه جبران نشدنی

وقتی که اشتباه به این بزرگی را انجام می دی،پشیمانی دیگه معنا نداره..قبول کن که خراب کردی.پس همه چیز رافراموش کن.فکر کردن هم فایده ای نداره.حتی خودت را سرزنش هم نکن!خراب کردی...خراب!!!

ارکستر فکر

فکر و اندیشه  مانند رهبر ارکستری است که سه نوازنده را رهبری میکند .اول احساس ، دوم عمل و سوم فیزیولوژی بدن
وقتی که فکر به خوبی کار می کند هر سه عامل دیگر به خوبی می نوازند و موسیقی زیبا و احساس خوبی را به همراه دارد
و هرگاه فکر به سمتی خارج از نت های نوشته شده یعنی خواسته ی مطلوب حرکت کند به ترتیب:

نخست احساس، بد می نوازد وآن زمانی اتفاق می افتد  که فکر با خواسته  یکی نیست و باید دوباره به مسیر درست بازگردد. 

که اگر همچنان ادامه یابدعمل هم بد می نوازد و در نهایت نوازنده دچار عدم سلامتی می شود. کسل و خسته،و در نهایت بیمار می شود و همه اینها برای این است که به فکرکه رهبر است گوشزد کند که دارد ساز مخالف با آرزوها را می نوازد.
بنابراین حواسمان به احساسمان باشد به محض اینکه احساس بدی داشتیم نواختن فکرمان را تغییر دهیم .که در غیر اینصورت دو عامل بعدی از راه می رسند و آنقدرمارا بد حال می کنند تا دچار دگرگونی روحی روانی شویم.
 افکار را کنترل کن و همواره نیم نگاهی به احساس سرکوب شده ات داشته باش .

نادوست

بعضی از آدمها خیلی جالبند،به عنوان دوست وارد زندگی تو می شوند،در حالی که دوست نیستندو لحظه شماری می کنند که اسرار تو را برای دیگران فاش کنند.آنها در خبرچینی عجیب مهارت دارند و از این که از تو بشنوند و در ذهن معیوب خودشان تفسیر کنند و به دیگران انتقال دهند لذت می برند.غافل از این که ضربه نهایی و کاری را در انتها به خودشان زده اند و ان طرد شدن آنها برای همیشه است.لطفا برایشان شفا را آرزو کنید.

پاک کن

تو را برای همیشه ازذهنم پاک کردم.و با،مداد جدیدم اسم «دوست» را نوشتم.

به یاد کودکان غزه

زیاد خودت را نگران نکن.نسل کشی ،خونریزی کودکان و زنان بی دفاع ،و جنگ وحشیانه تا زمانی که مرد وجود نداشته باشد ومردان تنها به فکر عملیات انتحاری و شهادت طلبانه باشند ادامه دارد.عملیات انتحاری مال نامردان و کشته شدن سهم کودکان و زنان.این یعنی قربانی افراد بی دفاع برای حفظ موقعیت و رهبری به هر قیمتی.این یعنی مبارزه برای نجات ایدوئولوژی دگماتیک!حالا فرق نمی کنه این نوع نامرد،ازجنس حماس باشه، اسراییلی باشه،عرب باشه و یا دولتمردان محترم !!و صلح دوست!! ایران

گفتگو در سکوت

تو بر اساس رفتارهای من تصمیم گرفتی،بدون اینکه از من بپرسی چرا!حالا نوبت منه که بر اساس نوع رفتارهات تصمیم بگیرم،و تو را برای همیشه ترک کنم. من این حق را به تو دادم،تو هم این حق را از من نگیر، لطفا!

این یعنی تفاهم در گفتگو درسکوت دوطرفه !!!

مامان بزرگ

یادش بخیر وفتی بچه بودیم برای اینکه تو هوای سرد نریم بیرون و شیطونی نکنیم .مادربزرگ می گفت:باد که می یاد بچه های اول را با خودش می بره.یا اگه رعد و برق می زد می گفت:رعد و برق برای بردن بچه های بزرگ خانواده است. من هم در حالی که برقی از شیطنت تو چشمم موج می زد .دستم رو پشت کمر می زدم و خیلی آروم یه گوشه کز می کردم.که مبادا باد من رو با خود ببره.

شاید به همین دلیله که هنوز بعد از گذشت سالها با وزش باد شدید احساس دلتنگی و ناامنی می کنم!  

امروز باد شدید در حال وزیدن است. 

خدا رحمتت کنه مامان بزرگ مهربونم.

قلب یخی

گفت: به من بگو چقدر دوستم داری؟
گفتم:
تو را به بلندی کوه‏ها، پهنای دشت‏ها، عمق دریاها و به زیبایی گل‏ها دوست دارم.
تو را به اندازه‏ی تمام وجودت دوست دارم
زیرا هیچ‏کس را بدین‏سان دوست نداشته‏ام!
با حسرت سری جنباند و گفت:
متاسفم از اینکه نمی‏توانم حرف‏هایت را باور کنم
زیرا
قلب یخی من تحمّل، عشق  تو را ندارد.

بی وفایی روزگار

 چقدر از بی وفایی روزگاردلم گرفته....یه وبلاگی نوشته بود :(زن که باشی دنیا برایت ساده می‏شود، هر وقت دردت آمد میزنی زیر گریه. مردها امّا...)

می خوام بگم شما مردها همیشه به جای خانوما فکر می کنید..و این خودش بزرگترین عامل جدایی و فاصله است که بین ماوشماست.....

شعر عاشقانه

چه قدر حقیرند مردمانی که نه جرأت دوست داشتن دارند، نه اراده‌ی دوست نداشتن، نه لیاقت دوست داشته شدن و نه متانت دوست داشته نشدن؛ با این حال مدام شعر عاشقانه می‌خوانند

توقیف

به من گفتی اینجا دیگه سیاسی ننویس،گفتم چشم! 

حالا اگه بگم «روزنامه کارگزاران توقیف شد» این که سیاسی نیست،هست!!؟ 

تو خیابان بودم که بیش از ۱۵ اس ام اس از دوستان به من رسید که:روزنامه کارگزاران هم توقیف شد. 

راستش اگه فردا بیان بگن درس خوندن بچه ها تو مدارس هم توقیف شد تعجب نکنیم!!

سال ۲۰۰۹

سال ۲۰۰۸ با همه ی بدیها و خوبیهاش گذشت.   

  

 سال نو ۲۰۰۹  میلادی مبارک! 

بیاید سال جدید را همراه با کاهش بی عدالتی ها،نامهربانیها،وسالی پر از آرامش برای تمام مردم دنیا آرزو کنیم. 

 Happy Xmas and Happy new 2009 to you as well dear ! Wish that your desires become true