آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

قلب یخی

گفت: به من بگو چقدر دوستم داری؟
گفتم:
تو را به بلندی کوه‏ها، پهنای دشت‏ها، عمق دریاها و به زیبایی گل‏ها دوست دارم.
تو را به اندازه‏ی تمام وجودت دوست دارم
زیرا هیچ‏کس را بدین‏سان دوست نداشته‏ام!
با حسرت سری جنباند و گفت:
متاسفم از اینکه نمی‏توانم حرف‏هایت را باور کنم
زیرا
قلب یخی من تحمّل، عشق  تو را ندارد.

نظرات 3 + ارسال نظر
........ پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:30

خیلی دوست دارم..خودت حدس بزن کی هستم ؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:32

خیلی دوست دارم..خودت حدس بزن کی هستم؟

سبا پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 16:34 http://www.atoon.blogsky.com

!
( چیزی برای درست شدن وجود نداره !)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد