آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

گفتگو در سکوت

تو بر اساس رفتارهای من تصمیم گرفتی،بدون اینکه از من بپرسی چرا!حالا نوبت منه که بر اساس نوع رفتارهات تصمیم بگیرم،و تو را برای همیشه ترک کنم. من این حق را به تو دادم،تو هم این حق را از من نگیر، لطفا!

این یعنی تفاهم در گفتگو درسکوت دوطرفه !!!

نظرات 4 + ارسال نظر
خودت حدس بزن شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 16:37

ولی من غلط بکنم که بخوام تو را ترک کنم.تو هم حق نداری این کارو با دوستیمون کنی.

آمیکا یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1387 ساعت 20:00 http://amica.blogsky.com

۱-متاسفانه من نمی تونم حدس بزنم شما کی هستید..چرا که هنوز دروس علوم غیبه ام کامل نشده !!! D:
۲-من این مطلب را برای شخص خاصی ننوشتم...صرفا گفتگوی بین دو دوست بود که شنیده بودم....
۳-سو تعبیر نشود لطفا!
۴-موفق باشید

سیروس دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:13

حتمآ با من بیدی :))

آمیکا دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 19:33

نه عزیزم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد