آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

مهیار و کاروبارش

انصافا این مهیار دانشکده ما تو همه چیز تکه!ما فکر می کردیم فقط درسشه که خوبه.یا اقتصاد دان خوبی هم هست ،ولی با کار امروزش معلوم شد حکایت بیش از این حرفهاست،روز پایان امتحانها به تمام بچه های (مترجمی خبر)ورودی ۸۵ یه شاخه گل بدی و یه متن زیبا.....اگر چه که ما دیر رسیدیم و لطف حضور تو مراسم که تو سلف بر پاکرده بود رو از دست دادیم...وشاخه گل رز قرمزهم به دست ما نرسید ولی دلیل نمی شه خاطره خوشی را که بچه ها با آب و تاب ازش حرف می زدند رو فراموش کنیم!

نظرات 5 + ارسال نظر
کیمیا جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 13:47 http://eshghepaiizii.blogfa.com

سلام.وب قشنگی داری.بازم بیا.

پیمان جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 13:49

دم مهیار گرم!

مهیار شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 17:17

من تو زندگیم فقط یه هدف دارم:لذت بردن! ترجمه اقتصادی، فوتبال، موسیقی ترکیه و خوشحال کردن کسایی که دوستشون دارم... همه اینا به من لذت میده! لذت زندگی! پس من نه به خودم لطف کردم تا کارم کار تکی بود! من فقط از دوست داشتن بدون توقع آدمها لذت می برم... همین!

سارا سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 18:37

مهیار که گله ولی ورودیهای 85 مترجمی خبر هم کم از مهیار نیستن(راستش یه کم عقده‌ای شدم دیدم از من تعریف نکردی مجبور شدم خودم هم جا بدم)

نگین سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 18:47

ما هم از داشتن دوستی غیر قابل پیش بینی چون تو که عشقش همه لذت های دنیاست حال می کنیم....
تو ...نمی دونم حرفی دربارت ندارم که بتونم از واژه های ننوشته شده کمک بگیرم...اون روز توی سلف لذت بردن رو از برق چشمات خوندم و دیدم با عکس العمل هر کدوممون چه افکار پلیدی رو از قبل پیش خود ت تدارک دیده بودی...
خیلی دور خیلی نزدیک می یاد که فقط می تونم با دیدن عکسای ای.میل شدمون از هم یاد کنیم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد