آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

راه را ادامه بده

بازگشت به عقب،یعنی شکست!

نظرات 6 + ارسال نظر
کامران چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 16:31

سلام همیشه هم بازگشت به عقب موجب شکست نمی شود.گاهی باید به گذشته بازگشت.

خودت حدس بزن چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 20:49

سلام.دلم برات تنگ شده.چه کار کنم؟

سلام «خودت حدس بزن» ...حالت چطوره؟ کم پیدا بودی... D:

ashkan0111 پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:57 http://www.baran-e-ashkan.blogfa.com/

سلام من یه خواننده رپ هستم اومدم درد دلمو بگم....من تو عشقم شکست خوردم به طوری که 150 تا قرص خوردم تا بمیرم...ولی آه ..... ولی....! از شانس بدم خانوادم منو سره موقع رسوندن به اون بیمارستان لعنتی...این دختر تمام زندگی منو نابود کرد...یعنی هنوزم داره میکنه...دیگه حوصله خوندن ندارم...اگر هم بخونم تو تنهاییه خودم شعر میگمو می خونم...من واسه این دختر 3 تا آهنگ دادم بیرون....18 ساعت میرفتم میدیدمش دوباره 18 ساعت بر میگشتم....چه کارا که نکردم واسش گفتن نداره...تو سن 22 سالگی موهام داره سفید میشه...الان مثل یه جنازه متحرکم...افسرده افسرده... آخه گناهم چیه؟؟؟ من که کمتر از گل خوشگلم دردوبلات تو سرم بخوره... چیزی بهش نمی گفتم...فقط نمیدونم چرا هر دختری پاش به دانشگاه باز میشه اینطوری میشه...اینم نمیدونم چرا دخترا می فهمند که پسری شدید عاشقش شده خودشونو گم میکنند....نمی دونم ولی به سره بریده حسین من دوسش داشتم هنوزم دارم...دوست من ببخشید اگه ناراحتت کردم..آخه دیگه کسی و ندارم تا باهاش درد دل کنم..این هم آدرس وبلاگیه که من واسش درست کرده بودم دوست داشتی برو از اونجا هم لینک دادم سایت خودمو به سایت خودمم برو..ممنون[قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته] اینم آدرس وبلاگی که من واسش درست کرده بودم www.baran-e-ashkan.blogfa.com

آمیکا پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 13:36 http://amica.blogsky.com

سلام ...قول می دم به زودی در مورد عشق و عاشقی یه پست بنویسم و به شما دوست عزیز و کسانی که در این زمینه نظر خصوصی می ذارند تقدیم کنم...

الهام پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 19:32 http://smg87.blogfa.com

راستش دارم این روزا فکر می کنم شکست وجود نداره فقط اینه که به اون چیزی که میخوایم نمی رسیم و این یعنی به اندازه کافی تلاش نکردیم پس دوباره باید شروع کنیم من حاضرم واسه رسیدن به موفقیتی که می خوام دوباره و دوباره و شاید ه باره از اول شروع کنم تو این مورد زیاد بات موافق نیستم خانومی کامنت من از پست تو بیشتر شد:))

آمیکا جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:37 http://amica.blogsky.com

اول تبریک می گم که دوباره وبلاگ نویسی رو شروع کردی.تو یه موقعیت جدید و یه زندگی جدید.من همیشه طرفدار نوشته های قشنگتم.دوم الهام جون ،منظور من از بازگشت به عقب این بود که وقتی یه تصمیم گرفتی تا اخرش برو...به عقب بر نگرد...خوب یا بدراه را ادامه بده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد