آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

راز تنهایی

چقدر تنهایی زیباست. و چقدر به تنها بودن نیازاست.رفتن به یک سفر.سفر به عمق وجود.و شناخت لایه ها و احساسهای درونی خودت.بدون حضور هیچکس و بدون نیاز به بودن هیچ کس دیگر. 

چقدر زیبا بود که تو خود را کشف کنی و نیازی به کشف حضور دیگران نداشته باشی. 

و چقدر نیاز بود که وجودت را برای خودت بشناسی و با صدای بلند به درونت فریاد بزنی که من هستم.مرا ببین.من وجود دارم بدون حضور هیچکس،من وجود دارم.من را بفهم و حضورم را حس کن.و مرا به خاطر زیبایی حضورم بپذیر.بپذیر و از حضورم شادی وجودت را پررنگ کن.و نترس از تنهایی و نترس از نبودن با هیچکس.تو همه کس هستی خودت را ببین و با صدای بلند کشف خودت را فریاد کن.با تمام وجود و با تمام حسهای درون متوجه حضور خودت شو.شروع دیگر و آغازی نو را زمزمه کن.و از هم اکنون زمزمه را آغاز کن.........

نظرات 8 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 18:08 http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

مریم دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 18:12

وای ناهید جون واقعا به خاطر این مطلب فوق العاده قشنگت ممنونم.نمی دونی چه حسی با این مطلب گرفتم.حالا دیگه از تنهایی نمی ترسم.مطلبت تکون دهنده بود...راستی راستی تنهایی یه رازه که ما ازش خبر نداریم و و چه راز قشنگی.عزیزم واقعا ممنونم.

شریعتی دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 18:22 http://drshariati.blogfa.com

چه زیبا تنهایی را توصیف کردید.کاش ما همگی قدر تنهایی را می دانستیم و از تنها بودن شکوه نمی کردیم و ان را برای تغییر درونمان به فال نیک می گرفتیم.از شما ممنونم.و خوشحال می شوم که من را از حضور سبزتان در وبلاگ بی نصیب نگذارید.

شاپکده سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:44 http://www.shopkadeh.com/?cat=62

100 فیلم جدید سال 2008 و 2009 به همراه زیرنویس فارسی با کیفیتی بالا و بدون هیچ دخل و تصرفی !!!
در سبک های : اکشن ، درام ، عاشقانه ، کمدی ، تخیلی و .....

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادرس http://www.shopkadeh.com/?cat=62 مراجعه کنید.

موفق باشید.

علی مشایخی سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 14:37

چه زیبا تنهایی را توصیف کرده بودید.ممنون

نازیلا سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 18:28

سلام.خیلی توصیف زیبایی بود.

سعید گنجی سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 22:10 http://skyon start.com

اگر تنهایی به انزوا کشیده نشه خوبه...ولی بعضی ها به معنای انزوا تلقیش می کنند.

ایرااان جوون (دزد ادبی) پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:43

واااایییییییی بازم دزدی ادبی نچ نچ نچ میدونی خواهر غریبه که نیستی بازم ... اصلا خودم نوشته بودم مال تو هم نیست در ثاتی جیب من و مامان نداره که داره؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد