آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

رسیدن به آرزو

وقوع معجزه و رسیدن به آرزوها، به دست خودت رخ می ده.باور کن و انجامش بده.دنبالش هیج کجا نگرد،الا در درون خودت.

نظرات 8 + ارسال نظر
ماندانا جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 13:59

کاش می شد یه کم از جوهره ی وجودت رو به ما اعطا می کردی.کاش یه روز روح خودت را به من قرض می دادی...چی می شد؟؟؟؟؟؟؟اگه می شد؟؟

موسا جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 14:06 http://zehneziba.blogsky.com/

سلام ... خواندمت.

راضیه جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 23:02


درودهایم تقدیم کسی بادکه کاستی‏هایم را می‏بیندو باز هم دوستم دارد.دوستت دارم.بازم بنویس

ایران پیکس یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 13:58 http://iranpix.blogfa.com

سلام
خوبی ؟
باحال بود
.
وبلاگ منم آپدیته
با عکس هایی از بانو سوسانو و بانو سویا و بانو یوها و بانو یومیول و تمام بانوهای جومونگ :d
خیلی خفن و جالبه!!!

حتما بیای ،من منتظرم
به اینجا هم یه سری بزن
http://www.iranpix.blogfa.com/post-67.aspx

ساناز شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 17:34

سلام ...کجایی تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟می دونی چقدر حضورت دلگرم کننده است؟؟؟؟؟؟؟دلم برات تنگ شده خانومی.

مریم شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 21:28

و معجزه برای من حضور در کنار تو و دوستان خوبی همچون تو هست.خواهش می کنم همیشه بمان.

شهرزاد دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 21:57

اینجا می یام انرژی می گیرم.درست مثل زمانی که کنار خودت هستم.باز هم بنویس عزیز

نخلستان سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:35

سلام ..به کی رای بدیم ؟هر کی را تو گفتی،ما قبول داریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد