آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

کفشهایم کو!؟

زندگی کردن در ایران وقت تلف کردن است.رسیدن به کمترین حق و حقوق خودت هم باید برایت آرزو باشد. کم حوصله شدم.هیچ چیز برام جالب نیست.چمدان،کفش و یه سفر همیشگی...باید بروم....دلم حسابی گرفته...

نظرات 8 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 14:18

چرا دلت گرفته دوست مهربونم تو که خودت دیگه استادی

پاشو یه حرکتی به خودت بده و بزن بیرون مطمئن باش تاثیر می ذاره

آگهی رایگان دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 16:19 http://www.niazmandi.com

http://www.niazmandi.com آگهی رایگان و تبلیغات رایگان در سایت نیازمندی ایران

مژده سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:18

ناهید جان وقتی تو این را می گی آدم دلش می گیره.همیشه قیافه شاد و سروحالی از تو در ذهن دارم.

ساناز سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:49

چرا نظردهی پست های جدید را قفل کردی؟من بهت تبریک می گم به خاطر ۱۰۰۰۰ نفر.مطالبت به دل می شینه.دوستت دارم ناهید جان

رامین چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 15:08

اول تبریک به خاطر اینکه وبلاگ پرمخاطبی داری.دوم اعتراض به دلیل اینکه اجازه کامنت گذاشتن را در پستهای جدید نمی ذاری.سوم دلخوری از اینکه جواب نظرات ما داده نمی شه.

خودت حدس بزن پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:37

کفشهات پیش منه و هرگز هم بهت نمی دمشون.....

انعکاس اب پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 20:44 http://www.enekaseab.blogsky.com

باهات کاملا موافقم.

ایدین جمعه 6 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 15:21

تصمیمتو عملی کن چون:
زودتر از انچه فکر کنید دیر میشود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد