آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

به خودت دروغ نگو

باید بگذریم...باید به خاطره بسپاریم باید با آنچه داریم کنار بیاییم و زندگی کنیم..  

حسرت بخشی از زندگیه!خاطرات جزءاصلی زندگیه...

حالم از این جمله ها بهم می خوره......همه ی ما خوب می دونیم که اینا فقط شعاره! نگو نیست ،که اگه بگی داری دروغ می گی.....

فکر نمی کنی حسرت زندگی ما ایرانی ها زیادیه.....حسرت برای داشتن هر آنچه که ما دوست داریم ...یا آن کس که ما بودن با او را خوشبختی می نامیم. 

نظرات 8 + ارسال نظر
Farzad پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 18:41 http://goldduty.com

سلام وبلاگ زیبائی دارید لطفا از سایت من هم دیدن کنید . با تشکر www.goldduty.com

نسرین پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 18:46

دوستت دارم ..فقط همین.حرف دلم را می زنی.

ساناز پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 18:50

سلام ناهید جان خیلی بهت نیاز دارم...دلم می خواهد باهات حرف بزنم.دلم خیلی برات تنگ شده.

سحر پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 19:11 http://www.margeshq.blogfa.com

سلام
اما مطلب با رنگ سفید نوشته شده و من می تونم ببینم
یک بار دیگه نگاه کنید شاید درست شده باشه

انعکاس آب پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 20:55

نمیدونم چی بگم.فقط اینو میتونم بگم که ما ایرونیها حسرت چیزهایی رو میخوریم که در کشورهای دیگه حتی بهش فکر هم نمیکنن و داشتنش براشون یه چیز طبیعیه.دلم برای خودمون میسوزه.

نامجو شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 17:18

دلم برای خودمان می سوزد حسرت همه چیز را داریم حتی حسرت داشتن یک دولتی که خودمان ان را انتخاب کرده باشیم.

حمید شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 17:26

سلام
ایران اینقدر ها هم که تو میگی بد نیست.
دل قوی دار سحر نزدیک است.

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:43

والا خواهر جوون غریبه که نیستی اما اینا واقعیته...
اما گاهی اگه با خیالات و این جملات خودمون و سرگرو نکنیم که دیوانه میشیم مجیوریم به داشته های نداشته رجوع کنیم مگر چاره ایی دیگر که هست؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد