آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

ملیکا یادش نبود که باید دروغ بگه!

پرده ی اول: 

روز جمعه برنامه شبکه استانی اصفهان با اجرای رضا رشید پور به صورت پخش زنده!

 روال پخش این برنامه هر هفته دعوت از هنرپیشگان و ورزشکاران معروف و مصاحبه های عامه پسند با آنها. 

روز ۶/۹/۸۸ هم این برنامه سه نفر مهمان هنرپیشه داشت به نامهای هانیه توسلی ، ملیکا شریفی نیا و امیر حسین رستمی که در سریال شمس الاماره نقش های لیلا ، دریا و شکور را برعهده داشتند.  

سوال توسط رشید پورمجری مشهور از مهمانان پرسیده شد.

سوال این بود : نظر شما در مورد عشق به وطن چیست ؟ 

 طبق معمول شنیدن جوابهای کلیشه ای از سوی مهمانان انتظار میرفت.  

اما این بار پاسخ ملیکا شریفی نیا بدجوری همه را غافلگیر کرد .

ملیکا گفت : من فقط توی ایران زاده شدم و هیچ عرق ملی ندارم . از آب و هوای ایران بدم میاد و دوست داشتم توی کشوری با آب و هوای سرد تر زندگی میکردم.

رضا رشید پور که تغییر رنگ چهره اش و رنگ به رنگ شدن او حتی در تلویزیونهای سیاه و سفید هم مشخص بود، در حالی که غافلگیر شده بود سعی در تغییرکلمات خارج شده از زبان ملیکا داشت.  

برنامه به بهانه پخش موسیقی قطع شد.  

پس از پخش مجدد هر چه ،رضا رشید پور از ملیکا میخواست که حرفهای او را تکرار کند و بگوید که منظور من آب وهوای ایران بوده  و من برای کشورم می میرم . 

ملیکای ۲۳ ساله بر حرف خود پافشاری میکرد تا بالاخره دفعه سوم  با تلاشهای رشید پور ،ملیکا شریفی نیا گفت: 

 امیدوارم مردم کشورمون منظور من رو بد برداشت نکرده باشند. من هم عاشق کشورم هستم اما آب و هوای گرم ایران با بدن من سازگار نیست و خلاصه ببخشید.

واینگونه شد تا رضا رشید پور که همیشه تبحر خاصی در جمع کردن تپقهای مهمانانش داشت آنروز بدجور کم بیاره.  

پرده آخر:

در خبرها آمد:برنامه های دو مجری تلویزیون توقیف شد.