آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

پایان نامه چند تکه

وقتی دوستانت زیاد هستند و همه هم یک از یک با محبت تر ...نتیجه این می شه که چند نفر با هم یک تیم را تشکیل بدند و هر کدومشون یه گوشه از پایان نامه تو را بنویسند.یکی آمار در بیاره و یکی نتیجه...یکی فهرست را بنویسه و دیگری تو ترجمه کمکت کنه....چه شود این پایان نامه چند تکه!!! به قول فردوسی پور چه می کنه این....

خدا به داد استادی برسه که می خواد به این پایان نامه نمره بده!!فقط با من طرف نیست که!!!با یک تیم طرفه!!!!!!

((:

نظرات 8 + ارسال نظر
فرزانه جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 23:32

یعنی خداش داده نمره ی کمتر از بیست بده...خیلی براش زحمت کشیدییییی مممممم:))

سولماز جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 23:37

خوش به حالت ناهید جان.من که هنوز تو انتخاب موضوع موندم...چند تا از این دوستاتو به من قرض بده .یا لااقل یه موضوع برام انتخاب کن.الهی یک در دنیا صد در آخرت خیر ببینی ننه!!!

نیما شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:18

به به!!به قول خودت چه شود....کاش ما هم دوستان با مرامی مثل دوستان تو داشتیم.

کرمی شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 22:30

به استادت بگو نمره ات رو بده به دوست هات.همینه که حالی از دوستان قدیمی نمی پرسید.امیدوارم با این همه تلاش بیست بگیرید.

شهرزاد یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:05

سلام مدتهاست مطالبتان را دنبال می کنم خیلی روان و جالب می نویسید همراه با درونمایه طنز.با تبادل لینک موافقید؟من شما را با اجازه لینک کردم.

فاطمه یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 13:35

منم حاضرما کارات تو تیرون انجام بدم

خودت حدس بزن یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 18:15

ای وای مثل اینکه من عقب موندم.منم بلدم پایان نامه بنویسما..افتخار همکاری می دهید؟

ایران جوون سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:27

واقعا که ...
حالا که دوستات بله تو چو چرا نه بله بابا مطلب بنویس این دزد ادبی کار داره زندگی داره ها ای واییییییی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد