آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

وضعیت رانندگی در ایران!!

دوستی بهم می گه هر کی میخواد بیاید مالزی از الان تمرین کنه ... ترجیحا در تهران، از سمت چپ حرکت کنه و از راست سبقت بگیره!  

 

من میگفتم چرا بعضی ها تو ایران اینجوری رانندگی میکنن نگو بنده خدا ها دارن میرن مالزی میخوان تمرین کنن!!!

امنیت برقرار است!!

دانشجویی ناپدید می شود....استادش به قتل می رسد. 

پسری در خانه اش ربوده می شود. 

دختری از درب خانه ناپدید می شود. 

مادر از سرنوشت پسرش بی اطلاع است .پدری در سوگ بی خبری از دخترش می گرید. 

هیچ کس از هیچ چیز اطلاع ندارد. 

 هیچ کس از هیچ کس خبر نمی دهد.

نگران نباشید،امنیت برقرار است!!

مطرود

زمان .....
بس کند می گذرد برای آنان که در انتظارند ،
بس تند می گذرد برای آنان که می ترسند ،
بس طولانی است برای آنان که در اندوهند ،
وبس کوتاه است برای آنان که سر خوش اند،
اما ابدی است برای آنان که عاشق اند .

دلتنگی مان را برای آزادی و دلخواه دیگران بودن
از رخنه هایش
 تنفس میکنیم

من و تو
توان آن را یافتیم
که بر گشاییم
که خود را بگشاییم. 

سال نو میلادی ۲۰۱۰

 سال ۲۰۰۹ ساعاتی پیش به پایان رسید، سالی پرفراز و نشیب برای جهان.

 رکود بی‌سابقه‌ی جهانی اقتصادی،  تحلیف ریاست جمهوری آمریکا  

واز همه مهمتر جنبش اعتراضی مردم ایران،  مهم‌ترین رویداد سال بود.  

 

بیاید سال نو میلادی ۲۰۱۰ را همراه با جلوگیری از خونریزی ها،کاهش بی عدالتی ها،نامهربانیها،و آزادی و پیروزی برای مردم ایران و سالی پر از آرامش برای تمام مردم دنیاآرزو کنیم.

سبزها

ما از عاشورا مظلومیت و هیهات منه الذله یاد گرفتیم، شما از عاشورا خون و شمشیر و خشونت و کشتن را.
این است فرق ما و شما.

مرغان عزا و عروسی

خبرنگاران و روزنامه نگاران شدند مرغان عزا و عروسی..در هر دو حالت سربریده می شوند. چه بنویسند و چه با تهدید مجبور به سکوت شوند!

گناه چیست؟اطلاع رسانی؟

برای سحر رومی عزیز

کجاست دست های گرم آفتاب!تو که نباشی پاییز دلگیر است. 

سحر جان یک سال گذشت اما هنوز رفتنت را باور نداریم.می دانی چرا؟ 

چون مهم این نیست که تو نیستی،مهم این است که تو با ما هستی . 

باور می کنی تمام آیدی هات را که با آنها چت می کردی تو لیستم نگه داشتم.هنوز همه ی آرشیو چت ها را دارم. 

هرگز لطفی و علاقه ای را که به من داشتی  فراموش نمی کنم.و خودت هم خیلی خوب می دونستی که چقدر دوستت دارم. 

وقتی از دلتنگی هات می گفتی و زمانی که دلداری می دادی هر دو پر از امید و شور بود.  

اگرچه که باورش سخته که تو در گورستان سرد آرمیده باشی،چون هرگز یادم نمی آید که تو با دوستانت آنجا قرار دیدار بگذاری... 

و اگر چه که  خیلی عجیبه که تو طولانی ترین سفرت را در بلندترین شب سال آغاز کردی! حالا دیگه باور کردم که تو راستی راستی عاشق شب یلدایی . 

 ولی بدان که یادت و حضورت همیشه در یادها وخاطره ها باقی می ماند،دوست خوب و دوست داشتنی من...

و ما می دانیم اگر بودی در جمع سبزها بودی .سحر، جای شور و نشاتت در این روزها واقعا خالیه. 

سحر جان از اون بالا حمایت می کنی ،ما همه می دانیم.

اینگونه می اندیشم

برای تو که از من متنفری ،و برای تو که نسبت به من حسادت می کنی، احترام قائلم .چون قبل از هرچیز یک انسانی و انسان قابل احترام است. 

ولی تو را دوست هم دارم چون باعث پیشرفتم در زندگی شدی. 

از تو ممنونم که باعث شدی ارزش و اهمیت واقعی خودم را بیشتردرک کنم.  

حالا فهمیدم که اینقدر آدم مهمی هستم که انسان دوست داشتنی مثل تو، تمام حواسش به من و کارهایم باشد.  

فقط نگران تو هستم ،که تمام زندگیت را رها کردی تا حواست به یک انسان دیگر باشد.و فرصت های زندگیت را از دست دادی. 

ما همه انسانیم و اگر اشتباه کنیم قابل بخشش.همه انسانیم با نقابهای متفاوت.شناخت آدمها از پشت نقابشان کار ساده ای نیست. 

ولی از تو ممنونم که رفتارت خیلی صادقانه احساست را بیان می کندو هیچ چیز را پنهان نمی کنی.تو نقابت را برداشته ای و این کارآسانی نیست.