آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

وضعیت رانندگی در ایران!!

دوستی بهم می گه هر کی میخواد بیاید مالزی از الان تمرین کنه ... ترجیحا در تهران، از سمت چپ حرکت کنه و از راست سبقت بگیره!  

 

من میگفتم چرا بعضی ها تو ایران اینجوری رانندگی میکنن نگو بنده خدا ها دارن میرن مالزی میخوان تمرین کنن!!!

نظرات 8 + ارسال نظر
حمید چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:49

جالب بود

سپهر چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:58

سلام خیلی جالب بود.اینقدر خندیدم که فکم درد گرفت.ممنون

بهانه چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:40

خیلی قشنگ رانندگی ایرانی را توصیف کردی عزیزم.تو قصد نداری لینک وبلاگ من را اینجا بذاری خانومی؟؟

سارا چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 18:37

مطلبت کوتاه،خنده دار و موثر بود.به من هم سر بزن لطفا

مری سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 14:37

سلام معلومه کجایی؟ماشین را برداشتی کجا رفتی؟؟قصد نداری برگردی؟منم سفر...منم ماشین سواری...کاش امتحان نداشتم الان با تو ،تو جاده ها بودم.برام دعا کن ناهید جون امتحان ارشد را خوب بدم.دلم برات تنگ شده...زود برگرد.

نیلوفر جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 14:07

کجایی عزیزم؟؟چرا آپدیت نمی کنی؟نکنه بدون خداحافظی رفتی؟

ساناز جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 15:02

منم عاشق سفرم اونم با یه دوست واقعی .می یایی من رو هم ببری؟ البته نمی دونم دوستت هستم؟؟

سینا جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:47

دستت درد نکنه..نمی دانی چقدر خندیدم از این مطلبت.همین دیروز خودم از سمت راست سبقت گرفتم که موجب برخورد دو تا ماشین بهم شد.موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد