آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

کاش هرگز به دنیا نیومده بودم

یعنی من مستحق این همه عذاب هستم...دیگه کم آوردم..خیلی خسته شدم.کاش هیچوقت هیچکس اینجا را نخونه...


یادمه یکی از دوستام وقتی مُرد،پس از مرگش دوستان بیش از 800 کامنت براش در پست آخرش که نوشته بود"خدایا دیگه خسته شدم "گذاشته بودند.آنها همه براش ابراز تاسف کرده بودند و خودشان را سرزنش...بعضی هاشون هم دل به حالش سوزانده بودند....کاش فایده داشت!!!می دونم این مرام همه آدمها است..

ولی کاش پس از مرگ من اینگونه نباشد...نمی دونم چرا،ولی فکر می کنم تا مردن فاصله ای ندارم...خوشحالم که هیچکس، دیگه به اینجا سر نمی زنه.اینجا تنها جایی هست که می تونم داد بزنم و از این همه تنهایی گله کنم....کاش هرگز بدنیا نیومده بودم.خیلی خستمه....امیدوارم که پس از مرگ من همه بیان و فقط برای بازماندگان من که عاشقشون هستم طلب صبر و آرامش و خوشبختی و سلامتی کنند..تنها این کارتون می تونه من را خوشحال کنه و تو آن دنیا آرامش را برام به ارمغان بیاره...از همه تون که بودید و نبودید ممنونم..همه تون را دوست دارم و براتون بهترین ها را آرزو می کنم.از همگی نیز طلب بخشش می کنم.اگر هر کدام از من دلخورید خواهش میکنم ببخشید.من نیز همه را بخشیدم.از هیچکس هم ناراحت نیستم.و اگر کسی هم خطایی کرده که بخشودنی نبود به خدای خودش سپردمش.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد