آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

رسیدن به آرزو

وقوع معجزه و رسیدن به آرزوها، به دست خودت رخ می ده.باور کن و انجامش بده.دنبالش هیج کجا نگرد،الا در درون خودت.

قلعه ی حیوانات

خوب حالا بیایید یک کم دیگه بازیتون بدم:کی خسته هست!؟دشمن! کی رأی می خواد؟لابد بازم دشمن!!!............کاش حافظ شیراز زنده بود.اگه زنده بود....

یار دبستانی

ای کاش اینقدر  حرف برای گفتن داشتیدکه ترانه ای با  ابتکارخودتان خلق کنید و نیاز نداشتیداز ترانه ای که شور و بیداری را در بچه های این مرزوبوم فریاد می زند،استفاده کنید.

راز تنهایی

چقدر تنهایی زیباست. و چقدر به تنها بودن نیازاست.رفتن به یک سفر.سفر به عمق وجود.و شناخت لایه ها و احساسهای درونی خودت.بدون حضور هیچکس و بدون نیاز به بودن هیچ کس دیگر. 

چقدر زیبا بود که تو خود را کشف کنی و نیازی به کشف حضور دیگران نداشته باشی. 

و چقدر نیاز بود که وجودت را برای خودت بشناسی و با صدای بلند به درونت فریاد بزنی که من هستم.مرا ببین.من وجود دارم بدون حضور هیچکس،من وجود دارم.من را بفهم و حضورم را حس کن.و مرا به خاطر زیبایی حضورم بپذیر.بپذیر و از حضورم شادی وجودت را پررنگ کن.و نترس از تنهایی و نترس از نبودن با هیچکس.تو همه کس هستی خودت را ببین و با صدای بلند کشف خودت را فریاد کن.با تمام وجود و با تمام حسهای درون متوجه حضور خودت شو.شروع دیگر و آغازی نو را زمزمه کن.و از هم اکنون زمزمه را آغاز کن.........

سیاسی کار کن ولی سیاسی کاری نکن!

سلام آخر

وقتی سلام کرد،که دیگه خیلی دیر شده بود.