آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

آشتی با عالم و آدم

شروع زندگی جدید از همین الان:  

قانون اول:همه را ببخشم و بدیهاشون را فراموش کنم!!اگه کسی از من دلخوره لطفا در بزنه ،بیاد تو ...و دلخوریش را عنوان کنه...قول می دم گوش کنم.عجله کن!!تا تنور داغه بچسبون!!

نظرات 20 + ارسال نظر
الناز جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 00:51

سلام دوست عزیز . از وبلاگ خیلی خیلی خوبتون تشکر می کنم.از وبلاگتون خیلی خوشم اومد. من هم برای اینکه سهم کوچکی در قدرتمند کردن و زیباتر شدن وبلاگ شما داشته باشم به شما توصیه می کنم سرچ باکس این موتور جستجوگر قدرتمند را که قادر به جستجو به همه زبانها است به سایت خود اضافه کنید. خیلی سرچ باکس هاش خوشکله . راهنمای کامل هم به زبان فارسی داره. نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید. در صفحه دریافت کد می توانید بر روی Persian Help کلیک کنید و راهنمای فارسی آنرا ببینید.

http://www.glseek.com/meta_search_box.html صفحه در یافت کد

http://www.glseek.com/fa-searchbox.html صفحه راهنمای فارسی

http://www.glseek.com صفحه اصلی موتور جستجوگر

آشنا... ایران جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:08

به به من از دست تو دلگیرم چون منو نفرستادی خارج!!

نگار جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:33

من از تو خیلی دلخورم.چون خیلی گلی.بزار یه اقرار کنم چقدر دلم می خواست تو خواهر من بودی بودی همیشه در کنارم بودی.

الهام جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:41 http://smg87.blogfa.com

من از تو دلخورم تو وقتی از خونمون میری دلت واسه متین تنگ میشه نه من:((

داداش سیروس دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 19:25

من هم ازت دلخورم چون چند روزه آنلاین نمیبینمت و دلم برات تنگ شده چون تو مدتی که اینجام فقط یه بار بهم زنگ زدی و چون خیلی گلی و خیلی دوست دارم

داداش سیروس سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 15:00

ای بابا من ازت دلخورم چرا نظر من هنوز ثبت نشده )):

الهام سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 17:27 http://smg87.blogfa.com

کجایی رفتی راهپیمایییییییییی؟!!

داود سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 18:35 http://psy133.persianblog.ir/

سلام /شما همیشه واسه چهل پست عقبتر پیغوم می زارید زبونم لال نزدیک بود نبینمش

نسرین پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 16:41

چرا دانشکده نیومدی خانومی؟؟ببین من هم از تو دلخورم چون خیلی مهربون و دوست داشتنی هستی.

سحر پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 17:02

من از تو دلخورم چون دلمون برات تنگ شده.دیروز توکلاس با برو بچ یادت کردیم...راستی امیدوارم حال شوهرت هم زودتر خوب بشه عزیزم.ما همه براش دعا می کنیم.نگران نباش عزیزم.

پریسا پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 17:16

ناهید جان مگه چه مشکلی برات پیش اومده ؟چرا نیستی؟تلفنت را چرا جواب نمی دی.

زهرا پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 23:21

چی!!!!؟؟مگر چطور شده؟شوهرت چی شده مگه؟کجایی خانمی..یواش یواش نگران شدم.موبایلتو چرا جواب نمی دی؟تلفن خونه چرا قطع شده؟؟.ما غلط کنیم از تو دلخور باشیم.از شوخی گذشته فکر نکنم کسی پیدا بشه از تو دلخور باشه.من تو را ۱۹ ساله که می شناسم...فقط اینو بگم که هیچکس مثل تو نیست.شاید خودت هم نمی دونی که کلامت چقدر آدم رو آروم می کنه.گاهی نسبت به مهربونیهات و این که چقدر همه دوست دارند حسودیم می شه.خیلی دوست دارم و برای سلامتی خودت ،بچه هات و شوهرت آرزوی سلامتی می کنم.
بازم بنویس که ما منتظریم.

مهران پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 23:45

سلام
خیلی نوشته ی عمیق و متفکرانه ای بود. تا به حال تا آخر ندیده بودم جایی .قالب جدید هم مبارک

خودت حدس بزن جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 17:57

ببخشید یک نفر توضیح بده اینجا چه خبر شده؟امیدوارم مشکل جدی نباشه ناهید جون....در ضمن من هم از تو دلخورم که نتونستی حدس بزنی که من کی هستم.
یه راهنمایی من مونث هستم....بازم می گم دوست دارم

نگین جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 20:32

عشق یعنی ترس از دست دادن تو.چنان دوست خوبی هستی که باید برای نگه داشتنت، با تمام وجود تلاش کرد.
والنتاین مبارک عزیزم

سپیده جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 21:36



مطهری در کتاب حق و باطل نوشته است : از کودکی همیشه این سوال برایم مطرح بود که : چرا قطار تا وقتی ایستاده است کسی به او سنگ نمی زند... اما وقتی قطار به راه افتاد سنگباران می شود... این معما برایم بود تا وقتی که بزرگ شدم و وارد اجتماع شدم دیدم این‏ قانون کلی زندگی ما ایرانیان است که هر کسی و هر چیزی تا وقتی که ساکن‏ است مورد احترام است . تا ساکت است مورد تعظیم است اما همینکه به راه افتاد و یک قدم برداشت نه تنها کسی کمکش نمی‏کند ، بلکه به او سنگ میزنند

رعنا جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 22:56

این هفته هفته ی بهترین دوسته.بهترین دوست تو کیه؟اگه من لیاقت دوستی تو را دارم ،بدون که خیلی دوستت دارم .خیلی گلی عزیزم.والنتاین مبارک ناهید جان

داود سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 13:53 http://psy132.persianblog.ir

سلام دوست عزیز ادرس جدید نافراموش:http://psy132.persianblog.ir

رعنا چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:11

سلام.کجایی خانومی؟؟؟دلمون برای نوشته های قشنگت تنگ شده؟دلم برای خودت یه ذره شده.هنوز کادو خوشکلت را نگه داشتم.دلم نمی یاد ازش استفاده کنم.خیلی دوستت دارم گلم.تو نشانه استقامتی...کوه هم باشه زیر بار مشکلات خرد می شه..ولی تو عزیزم هر روز محکم تر از قبل می شی...دوست داشتنی تر و عزیزتر...بهت تبریک می گم و به خودمان که دوستی مثل تو داریم...زودتر بیا که منتظریم.

الهام چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 22:04 http://smg87.blogfa.com

بیا بروز کن دیگه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد