آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

بی خیال دنیا!دوستات رو بچسب!

درست وقتی که اصلأ حوصله نداری و دلت حسابی گرفته.درست وقتی که داری فکر می کنی که چقدر دلت می خواد تنها باشی چون اصلأحوصله حرف زدن نداری ...درست زمانی که همه راههای ارتباطی را می بندی که هیچ کس باهات تماس نگیره حتی نمی خوای حالت را بپرسند.چون اصلا حال نداری......یه دوست اس ام اس می ده و تو را برای یه مهمونی روز جمعه به مناسبت اینکه همه ی دوستان می خوان یک جا ببیننت  دعوتت می کنه.و اگه تو قبول نکنی کل مهمونی به هم می خوره و همه دلگیر می شن. حسابی غافلگیر می شی...بعد هم به خودت نهیب می دی ناهید تو حق نداری هیچوقت احساس تنهایی و دلتنگی کنی و حق نداری از زمین و زمون دلگیرباشی ...تو حق نداری تو لاک خودت بری ...پاشو بابا بی خیال دلتنگی و ناراحتی ...بی خیال فرداها و دیروزها...بی خیال اینکه حس می کنی چقدر این شهر برات کوچیک شده ....پاشو مهمونی ناهار ظهر جمعه رو قبول کن یه عالمه دوست خوب منتظرند که تو را ببینند...قدر بدون و زندگی کن.....می پذیرم با کمال میل!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
رعنا پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:15

خوش بحالت....من هم مهمونی می خواهم...پس چرا دعوت مرا قبول نمی کنی ؟؟؟؟؟هان؟؟؟؟

فاطمه پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:40

الهی قربونت برم چرا دوستم دلت گرفته البته درک می کنم بعضی وقتا انگار غم عالم می ریزه تو دل آدمو ادم نمی خواد کسی رو ببینه و.....
ولی بری مهمونی خیلی خوش می گذره
امیدورام حسابی بهت خوش بگذره و از ایم حال بیای بیرون

ساناز جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 00:30

ناهید جان گاهی آرزو می کنم ای کاش تو هم المان بودی اونوقت من هیچی کم نداشتم.تو را داشته باشم یعنی همه رو دارم.حق نداری من را فراموش کنی..دلتنگتم

شادی جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:07

اگر همه راههای ارتباطی بسته بود پس چطور اس ام اس اومد؟

[ بدون نام ] یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:00

با سلام دوست عزیز شرکت نوآوران صنعت اولین مجله موبایل خود را منتشر نموده است که هر ماه یک نسخه جدید از آن به وجود می آید لطفا از سایت ما دیدن نموده و لینک دانلود این مجموعه به نام دانستنیها و نوآوریها را در سایت خود قرار دهید .
و همچنین با عضویت در این سایت سی دی و دی وی دی رایگان هدیه بگیرید. حتما از قسمت فروش نرم افزارها دیدن کنید چون این مجموعه ها برای اولین بار در ایران تولید شده است شما هم می توانید نماینده فروش ما باشید .
لینک کتاب:
http://n-s.blogsky.com/1388/08/04/post-10/
لینک سی دی:
http://n-s.blogsky.com/1388/08/16/post-41/
سایت :
http://www.n-sco.orq.ir

متشکریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد