آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

مردی اگرت هست کنون وقت نبرد است

از دست عدو ناله من از سر درد است

                        اندیشه هر آنکس کند از مرگ نه مرد است

                         جانبازی عشاق نه چون بازی نرد است

                         مردی اگرت هست کنون وقت نبرد است

                          

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:56

هوای خانه چه دلگیر می شود گاهی
از این زمانه دلم سیر می شود گاهی
عقاب تیز پر دشتهای استغنا
اسیر پنجه تقدیر می شود گاهی
صدای زمزمه عاشقانه آزادی
فغان و ناله شبگیر می شود گاهی
نگاهِ مردم بیگانه در دل غربت
به چَشمِ خسته من تیر می شود گاهی
مبر ز موی سپیدم گمان به عمر دراز
جوان ز حادثه ای پیر می شود گاهی
بگو اگر چه به جایی نمی رسد فریاد
کلام حق دمِ شمشیر می شود گاهی
بگیر دست مرا آشنای درد بگیر
مگو چنین و چنان، دیر می شود گاهی
به سوی خویش مرا می کشد چه خون و چه خاک
محبّت است که زنجیر می شود گاهی

آموزش وبلاگ نویسی یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:16 http://blogers.ir

سلام
من هم تولد حضرت زهرا رو تبریک میگم
شما در وبسایت بلاگرز میتونید به مطالب مفیدی در ارتباط با وبلاگنویسی دست پیدا کنید
به امید دیدار

بهنام دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 14:04

ما فریب خوردیم.
خبر دارم هر چهار کاندیدها با وزارت اطلاعات هما هنگ بوده اند تا آمار آرا بالا برود تا ایرا ن بتواند از وام های اتحادیه اروپا وغیره استفاده کند.
گول خوردیم.
دیشب بصورت سری پیش نویس نامه ایران برای اتحادیه اروپا تهیه شده است.موسوی هم می رود دیدن رهبر.
لعنت بر سیاست

دختر پاییز پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:21 http://www.enekaseab.blogsky.com

سلام عزیز دلم.دلم برات تنگ شده بود .چه خبرا؟ خوبی؟

www.whoami.blogsky.com چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 23:23 http://www.enekaseab.blogsky.com

سلام عزیزم.این روزا حال و هوای بدی دارم. یه جور دلشوره. آخرش چی میشه ؟به روزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد