آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

آبنوس

آبنوس نام درختی است که چوب آن سیاه ،سخت،سنگین و گرانبهاست

روز تولدم ۲۹ مهر

آرام نخواهد شد، از یاد نخواهد رفت.
روزی خواهد آمد که فرزندم آزاد به دنیا خواهد آمد، نامی پارسی خواهد داشت و چون یک انسان خواهد زیست. 

از همه تون که روز تولدم را یادتون بود و برام پیام تبریک فرستادیدممنونم،هدایاتون باارزشترین بود.دوستتان دارم.

و ازتو عزیزم که مثل همیشه غافلگیرم کردی.

نظرات 15 + ارسال نظر
حمید شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 00:26

سلام ناهید جان. ببخشید که من با تاخیر تبریک میگم.
نولدت مبارک .

سعیده چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:47

سلام ناهید جان.اگر چه روزت تولدت زنگ زدم ولی دوست دارم اینجا هم تولدت را تبریک بگم عزیزم.تو بهترینی

نسرین پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 13:21

وای چرا من احمق یادم رفته بود...معذرت می خوام ناهید جان.تولدت را با تاخیر تبریک می گم.برای بهترین ها را آرزو دارم.

رعنا پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 20:16

به به می بینم که تو هم تو ماهی بدنیا اومدی که خاتمی،کروبی و موسوی عزیز بدنیا اومدند...بی خود نیست که اینقدر محبوبی خانومی.. تولدت با تاخیر مبارک عزیزم.ایشالاه سال دیگه با جشن پیروزی همراه بشه.

سودابه جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 14:06

ناهیدم تولدت مبارک عزیزم..امیدوارم هدیه ام را دوست داشته باشی.هر چند که اصلا قابل تو را نداشت خانومی.برای همه چیز ممنون.دوستت دارم.

کرمی جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 19:43

اگر چه روز تولدتان اس ام اس دادم.جواب دریافت نشد.ولی بازم می گم تولدتان مبارک.آرزومند سال و سالهای خوب و خوش در زندگی شما دوست و همکار گرامی.

محبوبه شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:10

عزیزم بازم تولدت مبارک! چرا بخش نظردهی را غیر فعال کردی در پست های جدید؟

شاپرک یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 16:46

هر روز، روز تولد توست گل من....چرا نظردهی بلوک شده؟؟؟

نگین دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 00:20

هم تولدت برای بار ششم مبارک...و هم اینکه تو که خیلی صبور بودی جیگر...تو هم اعصابت به هم ریخت؟؟تو که همیشه کمک ما می کنی که اعصابهای بهم ریخته امون درست بشه..تو دیگه چرا عزیزمممممممم

وبلاگتون عالی بود دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:11 http://www.tbs2.blogfa.com

سلام دوست گلم.
من وبلاگی دارم تقریبا پر بیننده در مورد شعرو عشق و ادبیات خوشحال میشم یه سر بزنی و لطف کن حتما روی تبلیغاتم کلیک کن و یک صفحه باز کن تا از ما حمایت شده باشه و اگه از وبم خوشم اومد لینک کن بعد بگو منم بکنم
عنوان:ادبیات و مشاعره و عاشقی
ممنون
منتظرت هستم
فقط بعد از کلیک رو تبلیغ لطف کنید تا باز شدن صفحه صبر کنید تا کلیک محسوب شود.خیلی لطف میکنید اگه این کار رو بکنید ممنون

ساناز سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 18:11

سلام ناهید عزیزم
مهربون بابت همه زحماتت متشکرم.

فرناز جمعه 25 دی‌ماه سال 1388 ساعت 18:12

هر روز ،روز تولد توست عزیزم.خیلی دوستت دارم

فریبا یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 00:04

خیلی بهت نیار دارم ناهید جان...کاش الان اینجا بودی....همیشه دوستت دارم و برای تو و خانواده دوست داشتنیت آرزوی موفقیت می کنم.

فریبا یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 00:06

راستی یه سوال ..چرا به نظرات ما پاسخ نمی دی خانومی؟

لادن براتی شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 23:10

برای بار هزارم....تولدت مبارک ناهید جونم.دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد